gerry-kees.reismee.nl

Countrymusic

Hallo allemaal. Hier weer een update over onze belevenissen. We zijn jl zaterdag begonnen met een tour in de Mammoth Caves. Hier zeggen ze het grootst aaneengesloten grottenstelsel ter wereld. Iets van ruim 400 mijlen. Die hebben we natuurlijk niet allemaal gedaan, haha. Heb ook nog even achter het stuur van zo'n typisch model Amerikaanse schoolbus gezeten. 2 uur zijn we onderwg geweest. Samen met een Park Ranger die zichzelf wel erg leuk en gevat vond. De Amerikanen in onze groep (98%) vonden hem geweldig en wij dachten... nou ja laat maar. De grotten waren prachtig en daar ging het om. Van daar uit richting Nashville. Eerst in Hendersonville gestopt om het graf van Johnny Cash en zijn vrouw June te bezoeken. Sinds ik 'live at San Quintin Prison' gezien en gehoord heb groot fan. Onze camping in Nashville stond helemaal vol. Gelukkig hadden we gereserveerd. Zondag maar eens een rustdag ingrpland. Lekker in de zon aan het zwembad vertoefd. Wel ff lekker zo'n dagje niks. Maandag kregen we met de wijde tentakels van IRMA te maken. Het was bewolkt. Gelukkig geen storm ofzo. Op de camping stonden heel veel mensen die huis en haard in Florida hadden achtergelaten en maar afwachten wat ze er van terug vinden. Met de shuttlebus naar Nashville. Van alles bezocht. Country Music Hall of Fame, Johnny Cash museum en in alle eettentjes speelde livemuziek. In de hoop ondekt te worden. Maandag uit een somber Nashville vertrokken richting Memphis. Voor we daar 14sept aankomen eerst nog 2 nachten op de camping in Hurricane Mills gestaan (what's in a name ;-) . Vandaag in de mieserregen de ranch van Loretta Lynn bezocht. 84 inmiddels, maar still going strong. Ze is in Nederland niet zo bekend, maar hier een grootheid. Verder een beetje onze plannen bij gesteld. Geen Florida en zuid/oost Georgia. Er zitten daar nog zoveel mensen in de rotzooi dat we daar niet de tourist kunnen gaan uithangen, vinden wij. Vanuit Memphis is het de bedoeling dat we nog afzakken naar New Orleans. De temperatuur gaat dit in dit weekend weer richting de 30 graden, dus..We vinden het leuk dat jullie ons blijven volgen en laat vooral zo nu en dan een commentaar achter. Groetjes van ons. Ps: het uploaden van de foto's gaat zeer moeizaam. Ga het vannacht nog wel eens proberen, als het bij jullie koffietijd is.

Renate

Erg leuk om met jullie mee te reizen. Wat geweldig mooi.
Hier ook de eerste herfststorm.
Veel plezier, vooral veel genieten en doe voorzichtig an.

Tiny

Gaan jullie ook naar het graf van Elvis?

Marion Timmenga

Jammer dat het weer een beetje minder is daar. Maar dat mag de pret niet drukken toch. Heel veel reisplezier

Trijntje

Wat een geweldige reis maken jullie...en ik kan mij voorstellen dat door Irma jullie reisplannen bij gesteld zijn dan sta je niet gezellig op de camping met zoveel leed.
Travel safely and have fun along the way!!

Jan Kleine

Erg leuk om te lezen wat voor geweldige reis jullie maken!
Geniet er van en nog veel reisplezier!

Marijke de Haan

Heel leuk om dit te volgen.
Ik heb van de week nog aan jullie gedacht met die orkaan , jammer om niet naar Florida te kunnen gaan maar gelukkig nog genoeg andere dingen te zien. En zo lezen vermaken jullie je prima! En het weer wordt weer beter dus nog lekker paar weken genieten !!